دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۳:۵۳:۵۷

آغاز به کار اولین کنفرانس ملی ناوبری

باشگاه خبری فراساحل: نخستین کنفرانس ملی ناوبری دیروز در دانشگاه صنعتی شریف کار خود را آغاز کرد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از سایت خبری مارین، دکتر حسن سالاریه، دبیرعلمی نخستین کنفرانس ملی ناوبری نیز در این همایش اظهار داشت: در این کنفرانس تلاش بر این است تا از ظرفیت علمی و صنعتی کشور در حوزه‌های مختلف مرتبط با ناوبری از جمله حوزه سخت‌افزار و حسگرها، الگوریتم و تکنیک‌ها و حوزه کاربری ارایه شود. دبیر علمی نخستین کنفرانس ملی ناوبری هدف از برگزاری این کنفرانس را توسعه و نشر یافته‌های علمی و دستاوردهای ملی درحوزه ناوبری، معرفی آخرین دستاوردهای ملی در حوزه اصلاح ناوبری و بررسی چالش‌های پیش‌رو در دانش ناوبری با دیدگاه و ریکرد دانشگاه و صنعت عنوان کرد. وی افزود: این کنفرانس در چهار محور اصلی سنسورها و سخت‌افزار، الگوریتم‌ها و روش‌ها، کاربردها (هوافضا، دریا، خودرو، نقشه‌برداری و جهت یابی) برگزار می‌شود.

عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف خاطرنشان کرد: سه کارگاه آموزشی با موضوعات ناوبری مبتنی بر (GPS) و سنسورهای خاص قطعی شده و دو پنل تخصصی با عنوان بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌روی سازمان‌های کاربر در حوزه‌های ناوبری در دو عرصه هوایی و دریایی برگزار می‌شود. وی افزود: در این همایش 93 مقاله ارایه می‌شود که مقالات برگزیده قرار است در مجلات بین‌المللی منتشر شود. همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی فعال در حوزه ناوبری از برنامه‌های جانبی کنفرانس ملی ناوبری است. علاوه‌بر این تمبر یادبود نخستین کنفرانس ملی ناوبری در این مراسم رونمایی شد. این همایش دو روزه تا عصر فردا در دانشگاه صنعتی شریف ادامه دارد.



  کد خبر : 552
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :